Tuesday 9 May 2017

Yuhuuu

Aku perasan yang aku sering berjanji kosong di blog dengan mula-mula announce project atupun siri baru lepas episode pertama terus sepi mendiamkan diri. Senang cerita projet terbengkalai. Kalau ada yang follow certain siri yang aku buat mungkin rasa dikhianati lepas tiada apa-apa update lepas tu. Jangan risau aku pun kecewa juga dengan perangai aku juga ni. Tapi since tiada sebarang komen ataupun pertanyaan bertanyakan mana perginya episode seterusnya, aku assume tiada siapa yang follow. So maybe it's ok to do that? Kalau di dunia penerbitan semua siri tu dah kena cancel sebab tiada sambutan. lol.

Tapi tidak adil juga. Sebab readers blog ni tak ramai jadinya tak reflect apa-apa pun in the first place. I'm now writing based on solely on my feeling to write. There is no demand or 'push' to get me into the mood to write anything. 

Sebab itu in the first place aku dah siap-siap plan kalau ada project yang aku nak buat dalam blog ni aku nak diam je tak nak kepochi. Sebab nanti macam jinx pula tak jadi buat. Selalu dah kenanya. Tapi mulut ni macam tak boleh lah nak senyap-senyap. Rasa nak CERITAAAA SEMUANYA. Macam makcik-makcik tak yang jenis anak periksa percubaan dapat berapa A, cuti sekolah nanti nak holiday kat mana. Cerita semua cerita! Bila tak jadi duduk dalam bilik tak jejak rumah jiran selama seminggu.

Oh by the way, if you are reading this kindly drop a comment below. Sebab nak tau berapa orang baca blog ni secara organiknya. Haaa macam tu wording dia. This for marketing purpose ye. But please I want you to do it. Jadi anon pun tak pe. Sebabnya kalau aku check traffic contohnya kalau ada 10 views hari ni. Mostly 7 tu datang dari aku. GILA PATHETIC! lol. 

So see you again with .... I don't know if there is any exciting stories from me. IF.

*Kembali masuk dalam kotak, saletip dari dalam* 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...